U Njemačkoj je u maju zabilježen pad prodaje novih automobila od 51,5 posto u odnosu na isti mjesec prošle godine. Automobilska industrija se grčevito bori kako bi preživjela krizu nastalu zbog pandemije koronavirusa, ali će po svemu sudeći oporavak biti vrlo spor.
Na primjeru Njemačke, koja važi za najjače evropsko automobilsko tržište, ali i zemlju koja ima najsnažniju autoindustriju, vidi se koliko je ova grana industrije u dubokoj krizi.
Iako su u Njemačkoj prodajni saloni otvoreni još 20. aprila, kupci nisu pokazali veći interes. U maju je prodato 150.597 novih automobila, što predstavlja pad od 51,5 posto u poređenju sa majom 2019, piše portal SEEbiz.
Pad je nešto manji u prvih pet mjeseci 2020. zahvaljujući solidnom početku godine prije izbijanja pandemije, i iznosi -35,6 posto (isporučena 912.463 vozila).
Najveći pad prodaje u Njemačkoj u maju su zabilježili BMW i SEAT (preko 60 posto), dok je s druge strane spektra Renault s padom od “samo” 35,6 procenata.