Turistička zajednica Kantona Sarajevo prepoznala je značaj i efekte kvalitetne promocije u kontekstu najvećih svjetskih sportskih dešavanja te podržala Košarkaški savez i mušku košarkašku reprezentaciju Bosne i Hercegovine u kvalifikacijama za Svjetsko prvenstvo 2023. u projektu “Promocija brenda Visit Sarajevo kroz sport”.
Fantastična igra bosanskohercegovačkih košarkaša na utakmici protiv Francuske privukla je pažnju i zvaničnih instagram profila Međunarodne košarkaške federacije (FIBA) i Eurobasketa, gdje je zabilježeno više od milion i po pregleda pratilaca iz cijelog svijeta, saopćeno je iz te turističke zajednice.
Njen zvanični logo „Visit Sarajevo“ na pokretnoj reklami, koji se našao u centru pažnje zahvaljujući nevjerovatnom potezu bh. reprezentativca Jusufa Nurkića, na ovaj način je vidjelo više od milion i po potencijalnih turista, naglašavaju iz Turističke zajednice Sarajevskog kantona.
Svaka turistička potrošnja ima uticaj na cjelokupnu privredu multiplikativnim direktnim i indirektnim efektima, što dovodi do zaključka da samo jedna strateški osmišljena i pozicionirana reklama može Sarajevu donijeti stotine miliona konvertibilnih maraka, naglasio je predsjednik Turističke zajednice.