Smanjuju se i zaključavaju cijene za 40 prehrambenih i higijenskih proizvoda na 3 mjeseca
Federalno ministarstvo trgovine, zajedno s Udruženjem poslodavaca, udruženjima potrošača i Sindikata trgovine pokrenulo je projekat “Zaključavamo cijene”, kojim se cijene za 40 prehrambenih i higijenskih proizvoda smanjuju i zaključavaju na period od tri mjeseca.
Projekat zvanično stupa na snagu od 15. decembra i trajat će do 15. marta. Dogovorena je niža i “zaključana” cijena za 40 proizvoda, koji će biti obilježeni logom izrađenim za ovu namjenu. Za male trgovce, koji žele da se priključe ovom društveno-odgovornom projektu, ostavljena je mogućnost da izaberu sa spiska 20 proizvoda za koje će sniziti i “zaključati” cijene.
Prilikom odabira namirnica vodilo se računa o kvaliteti i različitim brendovima, a trgovcima je ostavljena mogućnost da sklapaju dogovore s proizvođačima i dobavljačima s kojima oni najviše posluju.
To praktično znači da će trgovci, koji dobrovoljno učestvuju u ovom projektu, imati proizvode sa spiska po maksimalno određenim maloprodajnim cijenama, ali ne moraju svi biti od istog proizvođača. Također, trgovine koje učestvuju u ovom projektu, imat će na vratima plakate sa spiskom sniženih proizvoda, te naznačenom starom i novom cijenom proizvoda.
Federalno ministarstvo trgovine sačinilo je protokol sa jasno utvršenim pravilima učešća u projektu.
Po potpisivanju ugovora, trgovci preuzimaju logo kojim označavaju sve snižene artikle i mogu ga koristiti za vrijeme trajanja projekta.
Cilj projekta “Zaključavamo cijene”, nastalog na dobrovoljnoj bazi, je olakšati građanima, a naročito osjetljivim socijalnim kategorijama period ekonomske nestabilnosti i svakodnevnog rasta cijena.