Sarajevo domaćin Uzakrota travel summita – BiH ima veliki turistički potencijal

Sarajevo je danas domaćin jednog od najvažnijih turističkih događaja u svijetu – Uzakrota travel summita, na kome učesnici diskutuju o važnosti održivog turizma, te budućnosti i prilagođavanju ovog sektora potrebama novih generacija putnika.

Otvorenju summita prisustvovao je ambasador Republike Turske u BiH Sadik Babur Girgin koji je rekao da se radi o veoma značajnom skupu koji okuplja profesionalce u oblasti turizma.

– Bosna i Hercegovina ima ogroman turistički potencijal bilo da je riječ o historijskom naslijeđu ili prirodnim ljepotama. U tom smislu vjerujemo da će ovaj skup pružiti i značajan doprinos ekonomiji BiH, te pružiti mogućnost predstavljanja turističkih agencija – dodao je Girgin.

Federalna ministrica okoliša i turizma Nasiha Pozder je izjavila da je Uzakrota travel summit prilika da se razgovara o turizmu i potencijalima koje u tom smislu ima BiH, kao i za njihovo predstavljanje gostima na  summitu.

– Imala sam priliku da se uvjerim da oni dosta toga znaju o BiH i svemu onome što smo htjeli da dodatno približimo i predstavimo. Također, bit će to prilika da razmjenimo iskustva, pa i da čujemo primjedbe i sugestije – naglasila je Pozder.

Uzakrota Summit, otvara mogućnost za uspostavljanje unosnih saradnji, novih partnerstava i dalji razvoj jednog od najbrže rastućih sektora u BiH.

– Posebno smo uzbuđeni zbog mogućnosti novih investicija koje potiču razvoj kongresnog turizma, koji ima potencijal da postane jedan od najvećih razvojnih faktora bh. ekonomije, a ujedno otvara priliku za smanjenje sezonalnosti turističkog sektora i generisanje prihoda tokom cijele godine- dodao je Wurster, direktor Ureda za ekonomski razvoj USAID-a u BiH .

Sarajevo kao destinacija, kako je istaknuto na summitu, posebno je značajna za turiste iz Turske, te se očekuje da će broj turista u BiH rasti u narednom periodu.

Učesnici će diskutovati o brojnim temama poput održivog turizma koja uključuje diskurs o promociji turističkih praksi koje su i ekološki i društveno odgovorne, s ciljem ublažavanja negativnih učinaka na destinacijska područja. Bit će govora i o destinacijskom marketingu koji se odnosi se na primjenu metoda usmjerenih na efikasnu  promociju i uspostavljanje brenda za pojedine destinacije s ciljem privlačenja turista.

Posebna pažnja na panelima bit će posvećena i pitanjima uticaja tehnologije, posebno internetskih platformi za rezervacije, aplikacija za pametne telefone, te digitalnom marketingu koji se odnosi se na primjenu metoda usmjerenih na efikasnu promociju i uspostavljanje brenda za pojedine destinacije s ciljem privlačenja turista.

Jedan od najznačajnijih turističkih događaja u svijetu, Uzakrota, prethodnih godina uspješno je održan u Londonu, New Yorku, Bakuu, Berlinu, Beogradu, Dublinu, Atini i Istanbulu.