Rast broja dolazaka i noćenja, Sarajevo pozicionirano kao turistički centar regije

– Svjetski dan turizma u Kantonu Sarajevo je obilježen rekordnim rezultatima u dolascima i noćenjima, milionitim noćenjem u julu, te međunarodnim nagradama koje glavni grad Bosne i Hercegovine proglašavaju najboljom destinacijom u 2025. godini.

Predsjednik Turističke zajednice Kantona Sarajevo Haris Fazlagić izjavio je danas na pres-konferenciji da je ova godina najuspješnija godina u Sarajevu, u Bosni i Hercegovini, nakon rekordne 2024. godine.

– Rezultati su više od 17 posto u dolascima, te više od 12 posto u noćenjima. Imali smo više od 90.000 noćenja za Novu godinu i četiri dana besplatnih koncerata – kazao je Fazlagić.

– Aerodrom Sarajevo je doživio značajan rast, više od 34 posto. Podržali smo više od 200 projekata u Kantonu Sarajevo sa više od 150 naših partnera – istakao je Fazlagić.

Milionito noćenje zabilježeno je u julu, mjesec ranije nego prošle godine.

Prošle godine su Agencija za statistiku i Centralna banka BiH iznijeli podatak o 1,8 milijardi KM koliko je Sarajevo zaradilo od turizma.

Nagrada National Geographic Traveler-a za najbolju destinaciju za posjetiti u 2025. godini je proglasila Sarajevo za najbolju destinaciju, dok je SkyScanner uvrstio među tri top destinacije.

Iz Turističke zajednice KS su istakli da su ulaganja bila znatna i da ih gledaju kao investiciju, koja se isplatila i potvrđena je sa tri prestižne nagrade na svjetskom nivou u mjesec dana.

Ministar privrede KS Zlatko Mijatović kazao je da rezultati za neke dolaze kao iznenađenje, ali za Vladu KS, Turističku zajednicu i Ministarstvo dolaze kao rezultat jednog programskog strateškog razmišljanja.

Ministarstvo privrede je nedavno usvojilo Strategiju razvoja turizma KS do 2030. godine koja je nastala u saradnji sa Turističkom zajednicom KS.

-Jednostavno želimo da izmijenimo taj zakon da bude u duhu trenutnih dešavanja, okruženja, okolnosti, da jednostavno možemo bolje da odgovorimo na neke pojave u našem okruženju – kazao je Mijatović.

Vlada KS i Turistička zajednica najavljuju brendiranje grada Sarajeva kao novu strategiju turizma i ulaganja u infrastrukturu.

– Zadnje četiri godine Vlada je u ZOI ’84 putem određenih kreditnih linija uložila blizu 35 miliona KM. Pričamo tu o modernizaciji skijaških staza, osvjetljenja, zaštite raznih vrsta i drugih infrastrukturnih projekata – kazao je Mijatović.