Iz KJKP “Toplane Sarajevo” oglasili su se saopćenjem za javnost u kojem navode kako je za korisnike centralnog grijanja došlo do poremećaja u isporuci prirodnog gasa, kao osnovnog energenta za proizvodnju toplotne energije. navode kako za prekid u isporuci prirodnim gasom ni na koji način nisu odgovorne KJKP “Toplane-Sarajevo“ d.o.o.
Kako smo obaviješteni, do poremećaja u isporuci prirodnog gasa je došlo zbog pada pritiska u sistemu, te nemogućnosti „Energoinvest“ d.d. da osigura potrebne količine prirodnog gasa za korisnike KJKP „Toplane – Sarajevo“ d.o.o, zaključuje se u saopćenju i dodaje kako će o svim daljim aktivnostima i mjerama obavijestiti javnost.
Istovremeno saopćenjem za javnost oglasio se i Energoinvest, d.d. u kojem ističu da je dotok gasa u Sarajevu redovan i prema ranije planiranim i naručenim količinama za mjesec oktobar 2021. godine, te sa aspekta Energoinvesta kao snabdjevača ne postoji problem snadbjevanja gasom.
Dodaju kako se problem snabdjevanja može pojaviti isključivo kod potrošaca koji nisu pravilno planirali i blagovremeno naručili potrebne količine gasa. Obzirom da su potrošači upoznati sa procedurom planiranja i narudžbe potrebnih količina gasa za određeni mjesec, ovo se naročito odnosi na potrošača Toplane koji je umjesto planiranih i naručenih količina povlači više gasa, čime se ugrožavaju drugi korisnici. Stoga apelujemo na potrošače, a prvenstveno Toplane da svoje potrebe planiraju i potrošnju usklade sa planskim narudžbama, poručuju iz Energoinvesta.