Zastupnik Naše stranke u Skupštini Kantona Sarajevo Nihad Uk pokrenuo je inicijativu da se uvede stalni noćni prevoz. Naime,Sarajevo je jedan od rijetkih glavnih gradova koji nema cjelonoćni javni prevoz. Tramvaji i trolejbusi u Sarajevu rade od 5,00 do 24,00 sata, dok tzv. “komercijala”, vikendom radi do 1,30 poslije ponoći.
Sarajevo je jedini glavni grad u regiji koji nema noćni prevoz, poručio je Nihad Uk na Sjednici Skupštine KS u decembru prošle godine, tražeći da se u ovoj godini to promijeni.
“Da se uvedu noćne linije prvo vikendom a onda i drugim radnim danima. Ne samo da to ima veze s privredom i turizmom nego i uposlenicima koji se moraju vratiti u kasne noćne sate svojim domovima”, rekao je Nihad Uk, zastupnik u Skupštini Kantona Sarajevo.
Odlična ideja, kažu građani, ali poboljšajte nam i dnevni prevoz.
Bit će bolje i u Grasu za desetak dana, kaže direktor. Trenutno im je račun blokiran i suočeni su s administrativnim problemima zbog kojih je, pored ostalog, 13 zglobnih autobusa van saobraćaja.
“Zbog nepotpisivanja ugovora za LPG koji je u završnoj fazi imamo isteknute registracije ali to nas ne sprječava da možemo prihvatiti ovu inicijativu, jer ja rješenje očekujem uskoro tako da ćemo vrlo brzo ove probleme prevazići i da ćemo moći odgovoriti zahtjevima građana i uvođenju noćnih linija”, rekao je direktor KJKP GRAS, Senad Mujagić.
I iz Centrotransa podržavaju prijedlog za uvođenje noćnog prevoza, s tim da, naglašavaju, Vlada KS i resorno ministarstvo definiraju obim prevoza i linije, kao i redove vožnje. Trenutno 115 autobusa i minibusa svakodnevno saobraća u javnom prevozu, a angažirano je 200 vozača. Što se tiče isplativosti, ostvareni prihodi na noćnim linijama od prodaje karata ne bi mogli pokriti troškove održavanja, dodaju.
Nemaju procjene koliko bi bilo potrebno dodatnih vozila jer dosad nisu imali razgovore s vladom I resornim ministarstvom o toj temi. Poslije rata jedan autobus vozio je noćnu liniju na relaciji Vijećnica – Hrasnica, podsjećaju iz GRASA. Nakon određenog perioda, linija je ukinuta jer se pokazala neisplativom zbog malog broja putnika i nekoliko napada na vozače. Vjeruju da bi s po jednim autobusom iz oba javna prevoznika mogli odgovoriti potrebama građana za noćni prevoz u Sarajevu.