Grad Sarajevo započinje revolucionarni proces digitalizacije javne uprave od 1. januara, prelaskom iz tradicionalne papirne dokumentacije u potpuno digitalni format. Ovaj napredak rezultat je saradnje s IDDEEA-om BiH, čija je besplatna platforma razvijena kako bi poboljšala efikasnost, produktivnost, otvorenost i transparentnost rada javne uprave.
Direktor IDDEEA-e BiH Almir Badnjević, zajedno s gradonačelnicom Sarajeva Benjaminom Karić, dogovorio je ovaj veoma važan korak na održanom sastanku.
– Sve što skrati put čovjeku da ne mora uzeti slobodan dan, to je veliki korak naprijed. Digitalizacija u gradskoj upravi je borba protiv kriminala i uvođenje rada u novom obliku – istakla je gradonačelnica Sarajeva.
Ova inicijativa ima za cilj smanjenje vremena potrebnog za administrativne postupke, olakšavajući rješavanje pitanja bez gubitka vremena na klasične procedure.
– Hvala vam što ste nas prepoznali kao partnera, mi ćemo se potruditi da to opravdamo. Ima nas sasvim dovoljno da provedemo digitalizaciju – dodala je gradonačelnica Karić.
Osim Sarajeva, plan je da se slična digitalizacija implementira i u ostalim dijelovima Bosne i Hercegovine. Gradovi poput Bihaća i Tuzle odlučni su slijediti isti put kako bi svojim građanima olakšali administrativne procedure i pružili bržu i kvalitetniju podršku.
– Naš cilj je osigurati da građani i privredni subjekti imaju bržu i kvalitetniju podršku, te da se njihovi zahtjevi rješavaju efikasnije. Saradnja s gradom Sarajevom i opredjeljenje gradova Bihaća i Tuzle da krenu istim putem su koraci prema poboljšanju usluga – kazao je direktor IDDEEA-e BiH Almir Badnjević
Ovaj projekt ‘elektronske uprave’ usmjeren je na pružanje efikasnije podrške građanima i firmama da elektronskim putem dobiju sve što im je potrebno, saopćeno je iz IDDEEA-e BiH.