Negativne posljedice pandemije COVID-19 najočitije u školskom sistemu
World Vision BiH, na Međunarodni dan smanjenja rizika od katastrofa, podsjeća na neadekvatnu spremnost školskog sistema za upravljanje kriznim situacijama i apelira na sve nadležne državne, entitetske, kantonalne i općinske ustanove, NVO i druge da se uključe u aktivnosti poboljšanja sigurnosti u školama.
U saopćenju za javnost World Vision BiH navodi da je izazov s kojim se društvo suočilo tokom krize izazvane korona virusom najočitiji u školskom sistemu. Pored poteškoća koje je djeci i roditeljima donijela kombinovana nastava, uprave škola su se suočile s nedostatkom adekvatnih alata i protokola za postupanje i izvođenje nastave tokom pandemije.
Specifičnosti obrazovnog sistema i nedovoljna pripremljenost na krizne situacije doveli su do neujednačenih uslova u kojima su u septembru djeca počela pohađati nastavu.
COVID-19 je produbio problematiku i dodatno ukazao na važnost hitnog kreiranja planova za postupanje u situacijama prirodnih katastrofa.
U posljednje tri godine je World Vision BiH proveo sveobuhvatnu procjenu rizika, te razvio planove za postupanje u situacijama prirodnih katastrofa u 20 škola u 14 općina BiH, navodi se u saopćenju.