Najveći investicijski ugovor u posljednjih 30 godina: Potpisan ugovor o izgradnji dionice autoceste Medakovo – Ozimice

U sjedištu Javnog poduzeća Autoceste Federacije BiH u Mostaru potpisan je ugovor za izgradnju autoceste na Koridoru Vc, dionica Medakovo – Ozimice, dužine 21,3 kilometra.
Ugovor su potpisali Elmedin Voloder, direktor JP Autoceste FBiH kao investitor i u ime izvođača radova Asim Cengiz, član Uprave Cengiz insaat Sanayi ve Ticaret A.S., te Denis Lasić, federalni ministar prometa i komunikacija i Evren Utku Gök, projekt menadžer turske kompanije.
Vrijednost ugovorenih radova iznosi 361.753.355 eura bez PDV-a, s rokom završetka izgradnje od 30 mjeseci nakon uvođenja izvođača u posao.
“Prethodna Vlada i Uprava Autocesta iz 2014. godine su planirali izgradnju dionice Medakovo – Poprikuše putem koncesije što se pokazalo neizvodivim procesom na koji je potrošeno mnogo vremena. Zahvaljujući agažmanu i zajedničkim naporima ove Vlade FBiH i aktuelne Uprave JP Autoceste FBiH promjenom modela ugovaranja, u rekordnom vremenu za manje od devet mjeseci smo dodijelili ugovor za građenje. Ovo je najveći investicijski ugovor potpisan u posljednjih 30 godina u Bosni i Hercegovini. Današnjim potpisivanjem ugovora za izgradnju dionice Medakovo – Ozimice pokazali smo da se može promjeniti raniji pristup ugovaranja za kratke dionice. U proteklom periodu smo pripremili realizaciju radova na dionicama autoceste na Koridoru Vc za novih 85 kilometara i investicijama od oko 4 milijarde KM. Već su potpisana dva ugovora za realizaciju preko jedne milijarde KM, dok se potpis ostalih ugovora priprema do kraja trećeg kvartala ove godine. Sada se već nazire kraj izgradnje Koridora Vc i sa sigurnošću možemo reći da će do kraja 2025. godine sjeverni dio Koridora Vc biti završen i pušten u promet.”, rekao je Elmedin Voloder, direktor JP Autoceste FBiH.
Na dionici Medakovo – Ozimice, ukupne dužine 21,3 km, gradit će se pored otvorene trase, jedna petlja, dva dvostrana odmorišta, osam mostova i vijadukti, dva nadvožnjaka, petnaest podvožnjaka i jedan tunel dužine 2200 metara, a zajedno sa dionicom Putnikovo Brdo – Medakovo čija je izgradnja počela u novembru prošle godine, činit će funkcionalnu prometnu cjelinu.
Da bi se kompletirao projekat autoceste na sjeveru još se čeka završetak procedure za dionicu Ozimice – Poprikuše. Time će cijeli taj dio koridora biti u određenoj fazi gradnje