Ministar Katica i načelnik Dovadžija: Sigurnost i digitalizacija kao prioriteti u Općini Ilijaš

Sigurnost i digitalizacija – dvije ključne potrebe savremenih lokalnih zajednica – bile su u fokusu radnog sastanka održanog u Općini Ilijaš, između ministra unutrašnjih poslova Kantona Sarajevo Admira Katica i načelnika Općine Ilijaš Amara Dovadžije, sa saradnicima.

Prvi dio sastanka bio je posvećen sigurnosnoj situaciji u Ilijašu. Razmatrane su potrebe Policijske uprave Ilijaš, planovi za unapređenje sistema video nadzora, te dodatno opremanje policijskih službenika.

Načelnik Dovadžija istakao je da je ulaganje u sigurnost, ulaganje u kvalitet života.

„Građani moraju osjećati da institucije brinu o njima, kako u vanrednim, tako i u svakodnevnim situacijama. Naš je cilj da se Ilijaš razvija kao moderna općina koja odgovara na potrebe svojih stanovnika i kada je u pitanju sigurnost i kada je riječ o digitalnim uslugama“, istakao je načelnik Dovadžija.

Ministar Katica izjavio je da će Ministarstvo biti snažan partner Općini Ilijaš u projektima koji doprinose sigurnosti i digitalizaciji.

„Naša obaveza je da obezbijedimo našim građanima ne samo sigurnost, nego i modernu administraciju MUP-a KS koja prati njihove potrebe. Ilijaš je prepoznat kao zajednica koja se razvija i Ministarstvo će im u tom procesu biti pouzdan partner”, istakao je ministar Katica.

Drugi važan segment sastanka bila je digitalizacija administrativnih procesa. Razmatrane su mogućnosti da se u Općini Ilijaš, u saradnji sa IDDEEA-om, građanima omogući kvalifikacija elektronskog potpisa, što bi im omogućilo korištenje brojnih servisa putem mobilne i desktop aplikacije e-IDDEEA.

Trenutno je aktivaciju elektronskog potpisa moguće izvršiti samo u uredu IDDEEA-e u Zgradi Parlamentarne skupštine BiH, na Trgu BiH 1. Proces je, kako naglašavaju iz IDDEEA-e, brz i besplatan – potrebno je samo donijeti ličnu kartu i potpisati ugovor, a cijela procedura traje desetak minuta.
Općina Ilijaš planira u narednom periodu razmotriti mogućnost da se ova usluga omogući i u prostorijama Općine, čime bi građanima bio omogućen lakši i brži pristup digitalnim servisima.