– Memorijalni centar Srebrenica danas je predstavio novi logotip i vizuelni idenitet ove institucije, koji će se u budućnosti koristiti u komunikaciji prema javnosti. Idejno rješenje novog vizuelnog identiteta osmislio je i razvio kreativni tim agencije “Fabrika“, koji je svoj rad na ovom projektu realizirao pro bono, kao donaciju i izraz podrške radu Memorijalnog centra Srebrenica.
“Izuzetno nam je zadovoljstvo što imamo priliku da radimo sa ‘Fabrikom’ i što smo dobili njihovu podršku na ovaj način. Uvijek smo smatrali izuzetno važnim da Memorijalni centar Srebrenica dobije svoj jedinstveni vizuelni identitet, koji će našu instituciju učiniti prepoznatljivom u svijetu, baš na onaj način kako je to ‘cvijet Srebrenice’ kao univerzalni simbol genocida u Srebrenici učinio za okupljanje organizacija i ljudi koji se aktivno bore protiv negiranja genocida širom svijeta“, naglasio je Emir Suljagić, direktor Memorijalnog centra Srebrenica.
Predloženi vizuelni identitet je danas usvojio Upravni odbor Memorijalnog centra Srebrenica. Ključni motiv nove oznake su prepoznatljivi bijeli nišani mezarja u Potočarima. Agencija “Fabrika“ je također pripremila i kratki video povodom 25. godišnjice genocida u Srebrenici na engleskom i bosanskom jeziku, a koji će biti predstavljen javnosti i ustupljen na besplatno korištenje svim medijima krajem ove sedmice.