Počeo je izbor izvođača radova za tunel Prenj, najsloženijeg građevinskog poduhvata i ključne dionice za cijeli Koridor Vc. Tunel Prenj je tehnički najzahtjevniji i sa stajališta struke jedan od najkompleksnijih objekata u povijesti građevinarstva Bosne i Hercegovine.
Tunel je lociran u centralnom masivu planine Prenj i s dužinom od 10,45 kilometara.
Poređenja radi trenutna dužina puta preko M-17 iznosi 113 km, dok će izgradnjom autoceste iznositi 82 km. Preciznije, vrijeme putovanja će se skratiti s dosadašnjih dva sat na nešto manje od jednog sat vožnje
Tunel će biti dio dionice autoceste Ovčari – tunel Prenj – Mostar sjever i ključni je za povezivanje Sarajeva sa Mostarom.
Tunel Prenj je dio mozaika koji će kvalitetnije pozicionirati BiH u europske tokove jer će međunarodni koridor privući promet putnika i roba od Budimpešte prema Jadranu.
Tunel Prenj je projekat koji mijenja Bosnu i Hercegovinu a radovi počinju u prvoj polovini naredne godine, kaže se u priopćenju JP Autoceste FBiH.