Posljednja PISA i TIMSS istraživanja pokazala su da naš obrazovni sistem ne pomaže učenicima da ostvare određene rezultate u okviru svoga napredovanja u konceptu znanja iz matematike, prirodnih nauka kao i funckionalne pismenosti, kazao je za Sarajevsko jutro Namir Ibrahimović, voditelj obrazovne reforme u Kantonu Sarajevo o TIMSS testiranju.
Ibrahimović je istakao da ne postoji nikakva tradicija kao niti unutarnje provjere kvalitete samog obrazovanja u BiH, dok Srbija i Hrvatska redovno učestvuju u istraživanjima.
Sama pandemija je pokazala da se obrazovni sistem nije mogao tek tako prilagoditi online nastavi odnosno učenju na daljinu, rekao je Ibrahimović.
-Pod hitno potrebno je raditi na izmjenama nastavnih planova i programa. Svako ko misli dobro ovom stanovništvu vrijeme je da polako počnemo popravljati stvari. Reforma obrazovanja se ne može vidjeti preko noći, tek nakon godinu mogu se vidjeti prvi rezultati. To ne znači da se ne može ispitivati na koji se način djeca uče, kako se osjećaju, koliko je novog sadržaja koji se proizvodi, istakao je Ibrahimović.
Agencija za predškolsko, osnovno i srednje obrazovanje, pored ova dva istraživanja, realizuje i PIRLS istraživanje. Radi se veoma bitnom istraživanju o propitivanju čitalačkih kompetencija kod male djece.
Prema njegovim posljednjim informacijama naredno PISA i TIMSS testiranje će biti održano 2022.g., odnosno 2023.g.
Veoma je važno za BiH da redovno učestvuje u međunarodnom istraživanju, zaključio je Ibrahimović.