Reforma programa obrazovanja počela je prošle godine, pa tako i ove donosi novine, koje se odnose na grupisanje predmeta i novi pristup učenju za đake od prvog do trećeg razreda.
-Cilj je da svi doživljavamo nešto cjelovitije i to onako kako svijet doživljavaju djeca prvog, drugog i trećeg razreda. Dakle, to su najmlađi učenici, koji se prvi put susreću sa tim nivoom obrazovanja. To je njihov prvi dodir sa školom. Važno nam je da pratimo njihove spoznajne mogućnosti, i da im podučavanjem pomognemo da dobiju što cjelovitiju, a ne isparčanu sliku svijeta. Što više budu razumjevali svijet i pojave u cjelini, to će brže rasti njihove kompetencije, vještine, znanja. Njihova slika o svijetu će biti bolja, kao i njihova sposobnosti da donose odluke u svijetu, koji se tako brzo mijenja. Sve to podržavamo ovakvim vidom obrazovanja, kazala je za TVSA ministrica Naida Hota Muminović.
Naglasila je da u reformu ne bi ni krenuli, da nije uspostavljen Institut za razvoj preduniverzitetskog obrazovanja.
To je javna ustanova koja pruža podršku nastavnicima u provođenu reformi, kao što su to činili i protekle godine.