Elvis Pivić za TVSA: Radimo na zakonima i edukaciji kako bismo unaprijedili online trgovinu u BiH

U emisiji Biznis govorilo se o online trgovini, potrošačkim navikama, aktuelnim trendovima i budućnosti digitalne trgovine.

Gost emisije bio je Elvis Pivić iz Asocijacije eComm za internet trgovinu u Bosni i Hercegovini.

Pivić je istakao da je jedan od glavnih ciljeva Asocijacije okupljanje što većeg broja ljudi koji žele da se bave e-trgovinom, kako bi zajedničkim snagama doprinijeli razvoju tržišta.

„Naša želja i tendencija je da na neki način okupimo što više ljudi koji se žele baviti ovom industrijom, da budu članovi naše asocijacije i da kroz zajedničko iskustvo i znanje pomognemo u oblikovanju određenih zakonskih segmenata i unaprijedimo cjelokupno tržište,“ rekao je Pivić.

Ističe da se rad Asocijacije temelji na dva ključna pravca zakonodavnom i edukativnom: „S jedne strane, radimo na unapređenju zakonskog okvira, a s druge strane na edukaciji i trgovaca i kupaca.“

Govorio je i o značajnim regionalnim inicijativama, među kojima je projekat „regionalne markice povjerenja“. Prema njegovim riječima, ova oznaka bi bila prepoznatljiva u više zemalja regije.

„Ako imate regionalnu marku, ona je prepoznatljiva u BiH, Srbiji, Makedoniji, Albaniji, Moldaviji itd.“

Pivić naglašava da Asocijacija eComm nije samo lokalni akter, već jedan od pionira u razvoju digitalne trgovine u cijeloj regiji.

„Postoji niz inicijativa koje ukrupnjavaju cjelokupan e-commerce ekosistem, a mi kao Asocijacija pioniri smo ovog procesa ne samo u BiH, nego i u regionu i na taj način dajemo doprinos da se to tržište što bolje reguliše.“