Dnevnik TVSA// Nema više povlastica kod naručivanja za pregled u Domovima zdravlja KS

Ogromne gužve u čekaonicama u domovima zdravlja u KS svakodnevna su pojava. Svjesni smo problema nedostatka ljekara, kao i prezauzetosti zdravstvenih radnika. Jedan od problema je svakako i nejavljanje na telefonske pozive građana. JU Dom zdravlja KS uspostavila je jedinstveni Call centar koji će olakšati situaciju radnicima, ali i korisnicima zdravstvenih usluga.

Call centar će omogućiti građanima kontakt s osobljem koje će im dati uputstva o narednim koracima u liječenju.

-“Centar neće služiti da vi razgovarate o svojim nekim potrebama, i okupirate nekoga pola sata – sat vremena, naravno da ćete odmah dobiti automatski termin. U Call centru će biti svi termini, tako da će kolege iz Call centra moći odmah naručivati, neće niko biti povlašten, jer do sad su pojedini ljekari bili povlašteni i faktički oni prave termine kad neko može doći, a kad ne može”, izjavio je Ademir Spahić, glavni tehičar JU Dom zdravlja KS.

Edukacija osoblja za Call centar je u toku.