BH Telecom saopćio je kako je obnovljeno 90 posto baznih stanica mobilne mreže i ključnih optičkih pravaca na područjima općina Jablanica, Konjic i Fojnica, koje su bile teško pogođene nedavnim razornim poplavama.
Odmah po povlačenju vode, tehnički timovi BH Telecoma su bez prestanka radili na sanaciji štete, s ciljem što bržeg vraćanja usluga mobilne telefonije i interneta. Zahvaljujući neprekidnom angažmanu timova iz Direkcije Mostar, kao i kolegama iz Sarajeva, Travnika i Zenice, većina stanovništva u pogođenim područjima ponovno ima pristup komunikacijskim uslugama, navode iz ove kompanije.
Dodaju da su timovi na terenu poduzeli sve potrebne mjere kako bi osigurali stabilan i neprekinut signal, uključujući hitne intervencije, zamjenu oštećene opreme i vraćanje u funkciju ključnih optičkih pravaca.
– U vremenu krize, brza i pouzdana komunikacija postaje osnovni alat za koordinaciju pomoći i spašavanje života. Svjesni te odgovornosti, naš tim je neprekidno radio kako bi obezbijedio stabilan signal za korisnike na pogođenim područjima u ovako kratkom roku. Povezivanje ljudi, posebno u situacijama kada su pogođeni prirodnim katastrofama, od suštinskog je značaja. Naša posvećenost stanovništvu u ovim trenucima je snažnija nego ikad – izjavio je Amel Kovačević, generalni direktor BH Telecoma, koji je proveo dan na terenu kako bi pružio podršku timovima koji neumorno rade na obnovi mreže.
Sanirani su optički pravci Konjic – Jablanica – Mostar i Buturović Polje – Mostar, te je obnovljeno funkcioniranje 15 baznih stanica na sljedećim lokacijama: Čelinska planina, Oteležani, RTV Gradac, Hondići, Buturović Polje, Ribići, Ćelebići, Salakovac,
Grabovica, Ostrožac, Studenčica, Glogošnica, Kozovgrad (Fojnica), Fojničke Staje, Donji Gradac.
BH Telecom nastavlja intenzivne radove na daljoj stabilizaciji mreže i potpunom vraćanju telekomunikacijske infrastrukture u prvobitno stanje.
– Fokusirani smo na to da preostalih deset posto baznih stanica što prije bude vraćeno u funkciju kako bi svi korisnici ponovno imali punu pokrivenost i pristup našim uslugama – zaključio je Kovačević.