TVSA: Intezivirani radovi na izgradnji autoceste na dionici Tarčin-Ivan, gradnja napreduje brže nego je planirano
Trenutno se izvode oni na sjevernoj i južnoj strani portala tunela Ivan. Tenderska procedura za izgradnju poddionice od Tarčina do ulaza u tunel trebala bi biti okončana u narednim danima.
Probijanje tunela Ivan izvodi se intenzivno sedam mjeseci. Već je iskopano približno 200 metara na dva pravca sa hercegovačke strane. Gradnja napreduje brže nego je planirano.
„Imamo čak i neke napredke i ispred nekih planiranih dinamika nekih 15 do 20 dana smo ispred. Ovo je dio podionice Tračin Ivan. Podionica je podjeljena na dva dijela. Lot 1 i Lot 2. U ovom momentu je ugovoren Lot 2 iz razloga što je Tunel Ivan nazahtjeviji na toj dionici i zahtjeva više vremena nego ostali objekti na Lotu 1 koji je planiran da se ugovori veoma brzo. Tenderska procedura je u toku u završnoj je fazi“, rekao je Ermin Handžar, Autoceste FBiH.
Rok za završetak kompletne sabraćajnice od Tarčina do Bradine je kraj maja 2022. Njena dužina je približno sedam kilometara, a izgradnjom ovog dijela autoputa vožnja od Sarajeva do Konjica bit će skraćena za 15 minuta. Za sada izvođači ne upotrebljavaju eksploziv, jer u tunelu nema većih stijena.
„Glavni radovi su uglavnom sačinjeni od izgradnje tunela Ivan dvije cijevi dužine 1.760 metara odnosno 1.740 metara. Trenutno obje tunelske cijevi radimo sa dvije strane”, rekao je Senad Mašić, predstavnik izvođača radova.
Ukupna investicija je 57 miliona eura. Novac je osiguran od Evropske banke za obnovu i razvoj u iznosu 50 miliona eura, dok su ostatak bespovratna sredstva Evropske unije.
Namik Vatrenjak, TVSA