Prezentirani su rezultati istraživanja pod nazivom ‘Mladi u fokusu: Medijska izvještavanja o omladinskim politikama u BiH’. Nezastupljenost mladih u medijima direktna je posljedica generalne nebrige za ovu populaciju.
Medijsko izvještavanje ima značajan uticaj na percepciju i razumijevanje omladinskih politika. A evo koliko su mladi ljudi zastupljeni u medijima i kako se o njima piše.
“Samim istraživanjem došli do rezultata da su mladi jako malo zastupljeni u omladinskim politikama, kao i u samim medijima, odnosno mladi se jako rijetko pojavljuju u nekim ozbiljnijim temama, poput ekonomije, politike, religije i sl. Temama, dok se jako često prikazuju u nekim lahkim temama, poput šoubiza, sporta i sl. tema, kazala je projektna menadžerica ONA Anđela Borovčanin-Knežević.
U Izvještaju o položaju mladih u medijima zaključeno je da im nije dovoljno posvećena pažnja.
“Moglo bi se možda čak reći da je nikakva ta pažnja, da nemaju medijski sadržaji koji su isključivo namijenjeni mladima i da ostale teme koje obrađuju neka druga pitanja, veoma malo ukazuju kako se ta pitanja reflektiraju na položaj mladih, uglavnom su dominantne teme vezane za sport, zbog sportskih uspjeha mladih”, kazala je Jasminka Džuhmur, autorica izvještaja.
U kontekstu Bosne i Hercegovine, mladi su ključna demografska skupina s neograničenim potencijalom, ali istovremeno, suočeni s nizom izazova i prepreka koje im otežavaju puni razvoj i sudjelovanje u društvu.