VIJESTI  _  Zanimljivosti
 

Konzumacija ribe dobra za zdravlje srca

Istraživanje provedeno u Danskoj je pokazalo kako je redoviti unos ribe bogate omega-3 masnim kiselinama povezan s manjim rizikom za poteškoće sa zdravljem srca

Slika - konzumacija_ribe_dobra_za_zdravlje_srca
Izvor slike:
TEKST

Istraživanje provedeno u Danskoj je pokazalo kako je redoviti unos ribe bogate omega-3 masnim kiselinama povezan s manjim rizikom za poteškoće sa zdravljem srca.

Rezultati koje su objavili mediji su prikupljani tijekom 8 godina od oko 49 000 žena u dobi od 15 do 49 godina.

Ispitanice koje su vrlo rijetko jele ribu su imale prosječno 50 posto više problema s kardiovaskularnim sustavom, pišu znanstvenici s Statens Serum Instituta u Kopenhagenu.

Kod tih je žena zabilježen i 90 posto veći rizik za poteškoće sa zdravljem srca u odnosu na ispitanice koje su ribu konzumirale svakog tjedna.

Izostanak ribe s jelovnika je bio povezan i s trostrukim povećanjem rizika za hospitalizaciju zbog bolesti krvožilnog sustava.

(Fena)
 


Objavljeno: 09.12.2011 u 17:58.
Podijeli sa drugima